lunes, 26 de mayo de 2008

Una cerveza amb Russel Gómez

Russel Gómez de l'equip BQR en la categoria de 250cc. Nascut l'any 1987 gaudeix d'una experiència molt dilatada en el món de les motos que l'ha permès entrar al mundial de motociclisme.
Durant la última jornada d'entrenaments de pretemporada, el pilot de Barcelona, ha sofert una lesió als dos braços. Aquest contratemps el mantindrà apartat durant els primers Gran Premis.

Abans de res. Com ha anat la operació?

El doctor Mir de la Dexeus m'ha dit que tot anat bé, que reposi i que tingui seny per així no tindre cap recaiguda.
Ara només penso amb la cursa d'Estoril . Si tot va bé debutaré allà. Diuen que és com córrer a Espanya, així que no em puc queixar!



Ver mapa más grande


Que és el primer que vas pensar quan ja estaves al terra?

Estava molt enfadat, per mi, pel meu pare i per tot. Tenia que debutar a una cursa molt especial a Qatar, que era de nit i em feia molta il·lusió. Va ser molt dur per mi. Era un moment molt esperat per tots!

Quina és la teva relació actual amb l'equip?

Els responsables de Blusen s'han mogut i ja tenen el meu substitut en Manuel Hernández. Encara que quan em recuperi tinc la paraula de l'equip que tornaré a córrer amb ells. Tinc una gran relació amb tots, sempre m'han ajudat i estan molt compromesos amb la moto.

En el món del motociclisme sempre parleu d'equip. Com veus el teu equip, el Blusens BQR?

Encara que jo corri sol a la pista, tinc un gran equip a l'esquena, pensa que estem durant molts mesos junts treballant la moto, millorant els nostres temps. Si no tens un bon equip que t'ajudi no pots triomfar en les motos.

El Blusens és un equip privat. Quines diferencies hi ha amb les motos oficials?

Està clar que les oficials sempre tenen el millor material però jo no tinc que fixar-me amb això. Jo estic a un bon equip privat que està a 125cc i 250cc amb una seu a Cardedeu increïble i treballem amb un kit client de la marca Aprilia. Estic molt content per l'ajut que m'estan donant. Els propietaris són joves i tenen la mateixa il·lusió que jo.

Russell tu has passat per totes les modalitats del motor, el teu darrer pas ha estat de Superspot a 250cc. Com t'has preparat per aquest gran repte?

Jo vinc de quedar 2º al campionat d'Espanya de Supersopot i he estat des de molt petit competint. Ara bé el pas a 250cc ha estat el més fort de la meva carrera. La pretemporada ha estat duríssima. Són motos completament diferents, el xassís, el motor, el sistema, inclús he tingut que adaptar la meva conducció. M'he esforçat molt per adaptar-me a la 250cc i cada cop estic més còmode.

Com et planteges el teu debut?

El meu pare i l'equip hem diuen que acabi la carrera. Que ja hi haurà temps per fer bons resultats. A mi em fa molta ràbia, jo sempre m'exigeixo molt, sempre he sortit a guanyar, sempre vull el màxim, però entenc els consells i m'ho prendré amb calma i com diu el meu pare el que importa és acabar la cursa. Tot i que espero donar alguna sorpresa.

Com esperes que sigui la teva experiència personal en el mundial?

Estic molt il·lusionat, compartir graella amb campions del món és increïble, espero aprendre molt al seu cantó. A mi m'agrada molt viatjar i tindré la sort de conèixer llocs espectaculars com Xina. Encara que ja m'han advertit que no tindrem molt de temps per fer turisme. Espero escapar-me alguna vegada.





Professionalment, ja pensant en la competició. Quins objectius t'han marcat l'equip i quines metes personals esperes superar?


L'equip és conscient que no tenim una moto per lluitar per les primeres places, ells sempre em diuen que necessitaríem un podi per augmentar la popularitat de l'equip, encara que és necessitaria una carrera molt boixa per aconseguir-ho. Jo el que tinc que fer es aprendre anar pas per pas, cursa a cursa i lluitar per algun punt.

Per acabar, Russell al Juliol correràs a casa, a Montmeló. Que esperes de la cursa?

Serà un dia molt important per mi. Els meus amics podran veurem en directe, sentiré el calor de la gent i a demés he corregut moltes vegades en aquest circuit, la més important les 24h. Crec que tinc molta experiència a Montmeló i serà una gran oportunitat per fer un bon resultat.

Us deixem amb un vídeo dels entrenaments del pilot barceloní.


No hay comentarios: